Egy kiscica halálra

2009.10.28. 13:00

Totyi cica nemrég érkezett hozzám. A körülbelül 8 hetes fehér - pöttyös kis kandurkát az úttest közepéről mentette ki unokatestvérem Erika. Mivel kertes házban lakom befogadtam a kis jövevényt. Lányom Totyinak nevezte el a bumfordi pici cicát. Totyi hamar beilleszkedett a három felnőtt macska közé és Bundás nevű kuvasz kutyám is elfogadta. Bundás kölyök kora óta macskák között él így tudomásul vette Totyit is.

 

 Bundás soha életében nem bántott egy macskát sem. Sőt Dvájti a nagy fehér kandőr olyan jóban van vele, hogy idónként kedveskedve megdusálja a kutya pofáját.

 

 Mégis ma reggel Bundás akaratlanul cicát ölt! Szokás szerint békességben indult a reggel. A cicák és a kutya megreggelizett és én is leültem enni. Bundás szokása szerint odaült elém és várta, hogy az utolsó kenyér falatot odadobom neki. Totyi ott mászkált körülötte és Bundás váratlanul odakapott, hogy elzavarja. Ennyi elég volt ahhoz, hogy Totyi pici fejét fogaival átszakítsa. Azonnal vége lett a kicsi cicusnak. Sikitozva kiabáltam :Mit csináltát! Mit csináltát ! - a kutya  rémülten kirohant az udvarra tudta,  hogy valami nagy rosszat tett. Felemeltem a vérző cicát hátha segíteni tudok rajta, de akkor már nem élt. Csak az vigasztalt egy kicsit, hogy nem szenvedett szegényke. Nem is tudhatta mi történik vele. Bundás órák múlva jött be ismét a lakásba. Körbe szaglászta a szobákat, a konyhát - mintha keresne valakit. Megsirattam Totyit, de a történtek ellenére nem haragszom Bundásra, hiszen nem akart rosszat tenni - csak így történt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugtalannyugalmazott.blog.hu/api/trackback/id/tr461481238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pötty- lány 2009.10.28. 20:21:26

Szegény cicus!!!
Én imádom a macskákat, nem is tudom mit tennék, ha az enyémmel történne valami :(
Sajnálom szegény cicát, nagyon szép volt
süti beállítások módosítása